youngblood ,

rubriken här ovan, stämmer inte med något jag ska skriva men jag lyssnar iallafall på en låt som heter så just nu så rubriken fick heta så då.
nora här förresten, fast det kanske ni har fattat?
ha ha ha, jag tänkte att man fattar det när inläggen börjar lite skummt.
jag har pluggat lite franska men behövde inte göra så mycket för jag visste redan det mesta.
nu blir det sängen för mg eftersom jag är skittrött, för i går blev det ju sent med alla danssteg och killflirtar xD
men vi hörs såklart i morn

puss o kram
eran favvo

jag o mamma för 13 år sen "/

Kommentarer
Postat av: signe

Gud vad lik du är!

2009-09-03 @ 16:25:52
URL: http://pinknrone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0