Vill ni höra sanningen, här e den!

Okej nu ska jag (vilma) som var där och såg nästan allt berätta hela sanningen!

Det var i våras när jag och nora var och gick runt nån stans. Jag minns inte allt för vi gjorde ingen stor gej utav d. Iaf när vi hade gått en bit så mötte vi en gammal kill kompis till nora. De hade gått i samma skola när de var små som jag förstog det. Jag skulle bara gå iväg och fixa en grej lite snabbt och nora stannade kvar och pratade med Affe som han hette. När jag kom tillbaks så pratade vi lite mer med honom och sen så utamande han henne på om hon ville strula med honom eller inte. Minns inte om vad det hela var om men så var det. Dom tog inte varandras nummer eller så och vi vet inte om ahn har pea eller inte.

Det var allt :) spännande va. Det här e HELA sanningen så om ni inte tror oss. Fine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0