Världens bästa helg?

Idag e det regn torsdag. Skit tordag. Inget har hänt men jag e skit trött och irriterad och jag vet inte varför. Har ont i nacken också. Skit torsdag!
Går runt här hemma och väntar på att helgen ska börja. Den bästa helgen på länge tror ja!
Fredag blir grym med aléa och på lördag e planerna inte helt klara än. Men det kommer att bli skit kul På söndag så blir det hemma mys med familjen.

Aja idag så har det ju inte hänt nåt typ... Jobbade lite med projektet och sen så åkte jag och joanna till stats biblioteket. Har köpt present till nicole och hämtat ut bio biljetter. Det var det.....


En bild från en gata i paris, fotograf e jag :)

Ha det brfa // Adéle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0