tisdag

Shaaa..


Nu har jag smaskat i mig en stor fet pasta sallad! :D Jag var så himmla hungrig efter fotbollträningen , så jag åt jätte mycket! hoho , nej men det var seriöst jätte mycket och nu är jag as mätt buhu.. Nej men iallafall. Jag blev så jävla irriterad ! När kl var 3 slutade jag i skolan , jag och josefine (min kompis ) gick ner till bussarna ... när bussen ÄNTLIGEN kom , så var det smock fullt -.- anyway när vi äntligen skulle komma ut från den varma varma bussen åkte busschaffören förbi busshållsplatsen!!!! ÅÅÅÅH så vi missade vår buss ... :( sen fick vi typ vänta as länge på buss.. sen när bussen väl kom så sa dom vi sak byta buss för den här bussen är varm!!! ååå , sen när vi äntligen kom på den andra bussen så var den precis samma värme som den andra bussen hade!!!!!!!!!!!! kom iallafall hem kl 4 -.-


/maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0