Tjooo hej på dig!

Okej, lite konstig rubrik men jag kom inte på något annat att skriva.
Idag har jag inte gjort något specielt. Hade skit kul på lunch rasten ochtyp rasten efter det. Minns inte vilken som var vilken x) För att samman fatta allt det roliga till en kort historia:
Mira och Nicole bråkar om en lakris klubba.
De slåss typ om den x)
Ja och Daniella skrattar skit mycket.
Mira mosar nästan Nicoles hand.
Mira vinner.
Alla leker på klätterstälningen (stavning?).
Alex sätter sig på Nicoles nästan mosade hand.
Nicole skriker och börjar slå på Alex så gott det går.
Alex trycker ännu mer på Nicoles hand.
Jag och Daniella tycker åter igen att det är skit kul x)

Okej  det va det :) Juste glömde säga att de var typ någon som kastade en klubba i mitt hår idag!! vem inte om det var Kevin eller den andra killen, men jag bryr mig inte. Huvud saken var ju att nån kastade!

Efter skolan så drog jag, Nicole, Daniella och Mira till donken och åt glass :)
Efter det så gick jag lite på stan och sen så träffade jag Aléa och hennes kompis Beata :) Trevligt att ses höru.
Jag och Aléa hade dans, vi har nu bytt dans grupp till en annan. En mycket bättre grupp tycker jag :)

I morgon ska jag träffa Älsklings Nicole. Vi kanske går på Grönan. Sista chansen i morgon sen stänger dom tror ja.. :(

Nu ska jag äta mig mätt på chips och hemma gjord läsk x)
Ha det gött // Adéle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0