on the run she's wanted

hola ! haha , egentligen har jag franska men jag älskar att säga " hej jag heter nora " på spanska. varje gång jag ska svara i telefon och ser att det är mamma eller någon rolig kompis ( misstolka mig inte ) så svarar jag " hola, mi amo nora " okej jag vet inte hur det stavas men i allafall. i dag var jag bara i skolan till elva för när jag och resten av klassen satt i matsalen kom våran idrottslärare och klassföreståndare fram till oss med gråtfyllda ögon och sa att vi slutade nu för att hennes mamma hade blivit jättesjuk hemma på gotland så hon behövde åka dit så fort som möjligt.. det var ju bra för oss men tråkigt att vi behövde sluta tidigt för en sån sak.
efter skolan åkte jag och beata iallafall hem till henne , på bussen hade vi ju det roligare än roligast med david o elias , haha och sen när dom hade gått av så satte beata på so what på sin mobil och sjöng med någon askonstig röst , det var så j*vla kul bara. en tant stirra på oss hela vägen..det blev ju inte direkt bättre då. ha ha ha sen typ två åkte jag in till slussen och mötte maja stackarn som hade suttit där i typ en halvtimme och väntat. vi gick typ på götgatan till vilma och sen när vi hade väntat på vilma i typ 5 minuter kom älsklingsungen. så alla bloggarna var samlade idag x) vi tog massor utav bilder som vilma laddar upp antagligen i dag eller i morgon. jag kom hem hit vid typ sex och då fick jag tacos , min favorit (a) tittar typ lite halvt på norge-sverige men sverige suger seriöst så det är inge kul längre :P men medans vilma är på släktträff så får ni nöja er med bilder som jag har tagit idag .


riktigt gammal bild från i somras , medans ester honey fortfarande sov x)


någon skum bild från idag, i want my blond hair back NOW !

Det var dom få X) , men om typ tre timmar eller i morn kommer en riktig bildbomb så snälla håll ut

nu måste jag fixa en viktig grej , vi hörs snart säkert
/ N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0