plugga,äta & sova

Jag har typ blivit förkyld nu! täpt , hostar osv ... alltså det är verkligen jätte jobbigt! kan inte sova på nätterna ens. Men anyway! Hade ingen lust att vara med någon idag , jag och jossan bestämde men blev inte av, och jag var endå så trött och behövde plugga. Nu sitter jag här och faktiskt ska plugga engelska .. -.- boring men det måste göra ibland eller hur ? får tvinga mig på att göra det!

 OJ juste får inte glömma att säga jag har haft orgentering på gympan idag as tråkigt mitt iskogen också , och jag blev alldeles blöt!!!! jaja sånt i livet! hahaha inte hela världen liksom ;) Nej nu ska jag börja plugga , senare ska jag äta ... och sen blir det någ bums i säng har inte fått sovit ut mig ordentligt har gott trött varje dag i skolan och bara sitter och gäspar så nu ska jag ta och ta tag i det här! För arnars kan jag inte konceterera mig när jag är i skolan, och det är faktiskt sant! Nej rakt på sak! ska faktiskt ta och plugga nu.



haha sorry att jag fick täcka mitt ansikte men mina ögon sov nästan! haha
haha jag för någon minut sen..

/maja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0