min dag

Hejsan! Ni fick jöö värsta bild bomben av vilma idag jöö ;o det var ju dom bilderna vi tog i går. ;) the trion haha skojja. Men iaf det blev inte filmen flyg 29 saknas förut, Jag kollade på beck med linn ist ;) älskar beck , beeeeeck! det äger. haha Iaf senare bytte jag om fixade mig åt pasta med kötbullar och åkte i väg och mötte laget. Linn och jag fick skjuss av vår tränare och dom har tv i sin bil , så jag linn tove och ronja satt och kollade på ice age 1. Sen så var vi framme och spelade matchen som blev 3-0 till dom! jaja sånt händer juu , vi ligger trotts allt i divtion 2 såå...iaf sen i bilen fortsatte vi kolla på filmen , linn (min syrra gick av i nacka ) för hon och mamma skulle åka in till sjukhuset , för hon hade gjort illa sin hand. Så då åkte vi vidare och kollade på damlaget , fast vi gick ner och köpte bröd & typ ett litet flingfil paket hehe , Sen kollade jag på hela damlagets match haha sen gick jag upp och satt mig vid datan haha , nej men ska faktiskt ta och duscha nu känner mig ofräsch haha !

/maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0