Liten tjej!

Hej hopp, Adéle här. Inte en gäst bloggareutan som Aléa sa förut så har jag bara bytt namn :) Så det e vilma som har bytt namn till Adéle.
Nu så ska jag visa er bilder från när jag var liten. Tänkte ju göra det igår men då funkade det ju inte att ladda upp men nu går det :)


Haha, jag och mormor på min första jul. Ja ni ser ju vad jag tyckte om den ....


Haha, jag gör miner på bilder redan när jag e liten xD


Det här e en bild på mig och bella-pella när vi var små. När vi var runt 3-4-5 år så gillade vi inte alls att leka med varandra. Ibland så hade vi skit kul medans vi i nästa ögonblick kunde vara världens ovänner men sen skit snabbt bli vänner igen :)


Jag och lilla syrran.

Nä nu blir jag sur på mig själv! Jag vill ha tillbaks mitt blonda håt! som jag hade när jag var lite ..... Varför färgade jag håret ?

Nu: Frukost
Sen: Fixa mig
Senare: Ja vi får se vad det blir :)

P&K Adéle

Kommentarer
Postat av: Bella

Hahah va fan fick du tag i dem bilderna????<3

2009-09-26 @ 18:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0