Jaha, då har man blivit utnämd till att sätta ihop IKEA möbler! Är det ett jobb?

Tjoo hej på dig.
Vilma här nu :)
Har inte bloggat på ett tag ,men de var ju för att man har ju fyllt tonåring xD tack maja för den fina bilden som du gjorde till mig :) Det var roligt och så på min ödelse dag. Bilder kommer en annan gång på vad jag har fått.
Igår gjorde jag typ inget, var i skolan och när jag kom hem så hjälpte jag mamma med alla våra nya IKEA möbler. Har snart fått upp tre garderober. Hjälper henne nu med med det. Har en garderob kvar och sen så två dubelsängar :) Bilder på resultatet kommer sen:)

I kväll så har jag dans med enira. Vi kanske hörs sen då :)

P&K Vilma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0