i`ve have a picture too u


sexy mama , NOT (a)


barndomsvän och jag i somras


barndomsvän o jag igen


I MISS U


verkligen föralltid


jag älskar dig mestmestmest honey


i miss that times ..


egoonora har vaknat till liv :P


japp , det har hon (A)


"dagens stil"


"dagens stil" någon gång förra veckan X)


norahjärtabeata
-det finns inget bättre


den bästa för mig


vi två nästan hela nästa sommaren kommer ÄGA !


älskling , vi har våra stunder !


älskar dig verkligen

 

det var bildbomben för den här gången , hoppas ni nöjer er med bilder för en stund ..
såg förresten när jag laddade upp bilder att vilma hade laddat upp en hiss-o diss lista.

den ska i alla fall jag läsa nu.

kraaaaaaaam

 

 


Kommentarer
Postat av: m'

okej trevligt :)

inte så mkt faktiskt ;p



åh grattis i förskott! :D

2009-09-03 @ 21:13:40
URL: http://matildaarosqvist.blogg.se/
Postat av: Liisa

SVAR: Tack! :) <3

2009-09-04 @ 17:25:39
URL: http://theliisa.blogg.se/
Postat av: cecilia

2009-09-04 @ 19:44:07
Postat av: cecilia

haha nora hörde att du snackade med jonna, så jävla fegt att snacka skit om mig och säger att jag förstörde eran vänskap? yeah right, och att jag har "mobbat ut dig" haha jag garvar åt dig. du har alldrig sagt ngt face to face och du sa senast i somras att du "älskade mig". kom till mig nästa gång du har ngt om mig att säga. haha du är så jävla falsk så detär inte konstigt att du inte pallade vara kvar i skolan, haha ! jag ogillade inte äns dig men den tanken har ju helt klart ändrats, fega jävel!

2009-09-04 @ 19:50:09
URL: http://ceciliafloderus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0