Haha, jag såg min bild x)

Tjoooo hej :)
Allt e bra här, idag så hade jag skolfoto. Och jag såg min bild x) det va inte meningen men när jag skulle gå ut ur rummet så kollade jag på datorn och där var bilden på mig :) Är iaf bättre än förra året men jag e ju inte helt nöjd. Vem e det nånsin med sin skolfoto bild? Ska visa den för er sen när jag har den själv ;) Annars så har det inte hänt något. På lunchen hände det liite grejer och man fick redan på en person som man inte kan lita på..... Skönt det men lite jobbig..............................

Nä ska sanrt kolla på idol när det börjar men innan dess så ska jag nörda mig med farmvill på FB :P

Ha det gött // Adéle

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är det som du inte kan lita på¨?

2009-09-23 @ 15:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0