Good morning !

Hej hej på dig :)
Nu morgon bloggar jag för typ första gången xD Idag ska vi sammla in pengar med skolan till att bygga skolor i afrika, så om ni ser några tjejer med bössor varutav en har en blå adidas kofta, lägg gjärna i en slant eller två tycker ja :) Pengarna går ju till något gått, och ett stort problem i kenya är ju att för få är utbildade och inte kan få bra jobb och så.. Vi ahr fått jobba lite med det och nu e det som sista dagen på projektet och till lunch så ska nicoles pappa bjuda oss på sushi :) Han har tydligen en sushi resturang med nicoles morbröder. Trevligt trevligt.

Nä nu måste jag göra mig klar :) i kväll ska jag montera fler IKEA möbler. Visste ni att beskrivnigen till våran glas dörrar som ska sitta på garderoben har 100 beskrivnigar eller uppgifter som man ska göra för att man ska sätta upp den!!! Den tar vi nog sist tror ja....

P&K Vilma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0