fredag

Kokeleku klockan är 7 ! :D
Nej men det är den faktiskt haha , eller snart rättare sagt. Idag har jag såklart varit i skolan. På lunchen gick vi ner till pizzerian jag , tova ,natti och jossan och köpte två pizzor och dricka! Natti som är så snäll , bjöd oss på pizza ? :O hur snäll får man vara haha , nej men hon är faktiskt riktigt snäll. Iaf sen hade jag två föreläsningar , redovisade ett steg och jobbade lite med en uppgift... sen när jag hade slutat gick. Jag , linn , mika , mikaela och alice till bussen, dom åkte till henriksdal och jag åkte vidare till slussen för att möta nora, fast fick typ sitta där as länge och vänta på henne kanske en halvtimma haha ?:P men typ smsade henne medans jag väntade! haha

När hon äntligen kom, gick vi upp mot götgatan och kollade där. Sen möte vi vilma och gick hem till henne , vi åt två varsina bullar , sen gick vi ut på gården och mägder med massa kort med hennes system kamra ;) Sen åkte jag hem har precis ätit , ska dra ner till konsum och köpa mig en choklad eller vad det blir och sitta framför tvn och kolla på Flyg 29 saknas :D

/maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0