Franska.....

Bonjour!
Je m´appelle Vilma.
J´ai douze ans.
J´habite á Stockholm.

Och där tog min Franska slut... Nästan kan man säga.
Idag hade vi id och hl och sen på eftermiddagen hade vi franska. Vi gjorde typ inget. Efter skolan träffade jag nora och vi gick runt lite i city. Hittade massvis me fina grejs me jag ska inte köpa något! Får se hur länge det håller?

När jag kom hem har jag inte gjort någon specielt kollat på tv och sen så bestämde jag mig för att i morgon ska jag ha hemma spa! Ska måla naglarna och fixa med mer. Men ska nog kanske flytta det till lördag. För på söndag så ska vi ju ha fika och då vill man ju vara fin och sen så ska jag städa på fm och då e det väl skönt me lite hemma spa efter det ? Vad tycker ni, i morgon elr på lördag?

Nu ska jag äta lite god soppa och sen blir det sims :)

P&K Vilma

Kommentarer
Postat av: Bella

jaa usch för matte :P

2009-09-02 @ 20:18:38
URL: http://bellablogg.se
Postat av: m'

åh tackkk! :)

okej, det är bra här med!

hänt idag? :D

2009-09-02 @ 20:22:30
URL: http://matildaarosqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0