Födelsedags fika, elr dagen före fika ?

tjoo hej på dig.
Ja nora har ju nästan berättat allt som hände igår. Det var trevligt och kul på middagen.
I morgon så fyller jag ju år [a] så idag är det min sista dag som inte tonåring. Men idag så ska farmor och farfar komma hit och sen så hela bellas familj :) de e ju ändå några utav dom personerna som jag har kännt hela mitt liv liksom. Men det ska bli jätte kul :) jo och alla som har mitt nummer och de två första som skickar ett sms till det får också komma :)
Två bilder på mig och bästaste bästa bella pella från i sommras när vi var i trosa :)





Nu ska jag kolla runt lite på datorn. Hörs kanske sen.

Puss och Kram Vilma


Kommentarer
Postat av: Bella

Jäklar vilken stor rumpa man kan ha!

Älskar dig med Vilma för alltid<3

2009-09-26 @ 19:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0