:)

hallooo allihopa! N här. just nu sitter jag själv här hemma och ska titta på sommarkrysset och äta ben and jerrys baked alaska och godis. idag skulle jag vara med vilma, men sen så blev det lite krångel så jag åkte in med pappa till stan och kollade. sen åkte pappa och jobbade och jag skulle åka till slussen och möta vilma men då var tunnelbanan avstängd i hela stan för att det var rökutveckling så jag fick börja gå på hela drottninggatan för att möta vilma. vi gick till medborgarplatsen och hyrde film, beck-advokaten. säger som maja i något inlägg nedan LOOOOOOOOOVE BECK! sen gick vi tillbaka till slussen och tog bussen till henne i nacka, vi började titta på beck hemma hos henne och sedan efter typ 20 minuter skulle vi baka kakor, för i morn ska vilma typ ha födelsedagsfika för sina familjers vänner. vi bakade mycket gott , bl.a dumlemuffins, dromtårta och hallon-rabarberpaj. sen fortsatte vi kolla på filmen , som var ruggigt bra :D när filmen var slut så spelade lite singstar och sedan skulle vilma och resten av hennes familj åka på middag i stan så jag åkte med och hoppade av vid medborgarplatsen. som tur var rullade tunnelbanorna igen. när jag kom hem gick jag till coop och köpte ben and jerrys, nu sitter jag här och tror att jag ska njuta av glassen till sommarkrysset. :) förresten visst var bilderna som vilma laddade upp fina :P
JAG ÄLSKAR DOM!


min fina middag x)


syrran och hennes absolut bästa kompis i skåne i somras
(hon bor där, och vi bodde grannar när vi bodde i enskede)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0