SVT i morgon!

Tjaba alla, Vilma här!
Idag har det inte hänt någon specielt. Hade eng prov. Jag och nora gjorde en dans på rasten ochefter skolan gick vi och provade Gul & Blå jeans. Eller jag pröva jeans och hon prova jackor och sen så köpte jag ksss ;) De är nog världens könaste mjukisbyxor! Men aja. I morgon blir det ju ute idrott! Boring men det sak bla bra väder så det gör allt lite bättre. HAr matte sen och då får vi en ny mattelärare. Lit onödig då det bara blir det och sen en lektion till sen så blir det sommarlov men skolan är ju lite konstig så. Jo men efter skolan så ska jag till pappas jobb. Pappa jobbar på svt så där är det alltid skit roligt! Har saknat min vänn bolibompa draken ;)  <3 Bilder kommer nog då. Men det är fett läskigt när man ska gå förbi vakten för de sak alltid veta vem man är och sen så ska de ringa upp till pappa på telefonen och det blir typ skit pinsammt!! Men det ska nog gå bra ändå.

Nu så ska jag hoppa in i dushen.

Puss&Kram Vilma
Follow -♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0