Roligt?

Hejsan alla. Vilma här.

Dagen har varit bra. Skit fint väder och så men förmiddagen var sådär tycker jag. Nu till igår. Jag och Nora åkte den nya och den var inte alls läskig som alla säger. Den var skit rolig!! Skulle åka extream men det orkade vi inte så det får bli på söndag. Nora läste att självaste drottningen skulle komma till grönan så det blir nog mycket folk.

Nu sitter jag bara och väntar på att något roligt ska hända. Tror att jag sak gå och hyra en film :D men ska sätta mig ute i solen först :D syrran har några kompidsar som ska sova över så det blir nog lite livat i kväll.

PussOKram

Kommentarer
Postat av: lottie

Sv

Hej! Vad bra att du mår bra. Jag mår sesådär, har blivigt rätt bränd idag av solen. "( Butbut.... annars är det bra.

Prenumerar gärna på din blogg, men just nu orkar jag inte. Påminn mig imorgon vet ja.

Pusspuss<3

2009-05-29 @ 16:07:03
URL: http://sweetieyou.blogg.se/
Postat av: Vega

svar: Tack din också. Vi dansar på marikas, och jag dansar street. Ska börja på ragga också :)

2009-05-29 @ 16:43:56
URL: http://makeupbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0