inte så vanlig dag ;)

Shue alla älsklingar som läser min och vilmas blogg! Nora här, i dag var jag i skolan och gjorde lite olika saker. efter skolan mötte jag niki och vi åt hallon och jordgubbar i kungsan. sen gick vi till donken och niki bjöd på glass, vi såg massor av lastbilar med folk som tog studenten, lite senare mötte jag mamma för att göra en topphemlig sak! får inte säga vad det är en men när jag får så kommer jag att göra det. kom hem till vilma för ungefär en timme sen och då fixade jag lite med hennes syrra och hennes syrras kompisar och vi lekte också lite med hennes übergulliga lillebror. nu ska jag mysa ner lite i soffan med vilma.

puss puss

Kommentarer
Postat av: emine

gullig blogg

2009-05-30 @ 19:41:47
URL: http://emoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0