Armband!

Vilma här nu!
Idag  var jag hemma hos sötaste nora <3 Vi var bara där en lite stund. Fixade en lite grej till henne och så fick jag se vart hon bodde (a). Nora bor skit fint, måste jag säga.
Men Annars så har det inte hänt någon specielt.
Har gjort armband som ni nog får se i morgon :)
Just det i morgon händer mer. Först så har man svenska och sen så blir det so prov som jag ska träna på efter jag har skrivit det här. Men efter skolan så drar jag och nora en snabbis till grönan. Skit kul och jag ska nog prova att åka extream för första gången. Ja vet lite fter men har inte vågat och förra året hade jag inte längden inne. Men det ska bli kul, ska nog pröva på insaine (stavning ? ).
Skrev aldrig igår. Var ju på pappas jobb. Det är ju alltid roligt. hällsade på min vänn bolibompadraken. Snackade gammla tider och sånt ni vet ;P Men jag fick se på när de redigerade pappas inslag. Det blev skit cool grafik. Det var inte äns klart när jag vara där och vi kom hem till 9 ungifär så det var väldigt avanserat! Och sen så skulle det ha visats idag men det gjorde det aldrig så pappa är nog lite irriterad på det men det kanske kommer i morgon?

Nu så ska jag öva so och kolla in lite bloggar. Men ni får för guds skull inte glömma att prenuminera på oss via bloglovin länk --->>>>> Follow -♥
 
 
Sov gott! / Vilma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0