Vilmas svar från frågestunden

Hej här kommer mina svar, har svarat rakt från hjärtat xD

Från cecilia:
asså förrut skrev du typ att du kände dig utanför i skolan och blablabla, iaf har du provat att vara äkta ngn gång? för att jag vet att det handlar om mig och att du säger att jag har problem med dig. jo rätt, men säg det till mig istället för gå och prata om mig med mina kompisar. och seriöst sluta klänga på folk och skaffa en egen stil ngn gång. när du var med hanna hade du hennes stil och lyssnade på hennes sorts musik. detsamma med nora nu och alla andra du brukade umgås med. okej jag har ett problem med dig och kan lätt bli irriterad på dig. men det betyder inte att jag inte tycker om dig för det. för det gör jag och glöm inte det. love u och nora också.
men any way, ska ni byta skola?<3

Svar,
Ja... Till mitt svar har jag att säga att jag inte har mått så jäkla bra de senaste åren. Tyvär den tiden då du började på skolan. Det har ingenting med dig och göra. Bara en massa saker som har hänt och så. Du vet ju lite men jag kan fatta att jag har varit klängig och så. Men jag ska nog inte byta skola, mår ju mycket bättre nu och så. Men vi får se. Älskar dig me. För många galna minnen för att inte göra det, och om jag byter skola så har det varit jätte kul att lära känna dig:) <3


Från B:
Vaddå bea<3carro? :O

Svar,
Jo som nora sa. Vi skev ner massvis med namn på ett papper och sen så drog vi ut några namn bara!


Hoppas att ni fick svar på era frågor om inte så maila till [email protected] det blir nog en frågestund snart igen :)

Puss O Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0