Vågade!

Hejsan alla. Vilma här.

Igår var ju och och Nora på grönan och ville bara säga att jag vågade åka tilt! Vet inte hur men på någont sätt var det bara helt underbart!! Åkte även extream och insaine med några vänner till nora och det var nog den allra roligaste gången. Idag på skolan gjorde vi inte specielt. Gjorde lite no men nora och sen på eftermiddagen var det engelska som gällde. Efter skolan drog jag och nora till gröna lund igen :D Åkte extream och noras bygel satt inte riktigt fast så jag typ skrek till henne att vara tyst för jag blev ju skit skraj då! Förlåt för det men jag blev skit rädd nora! Men sen så åkte vi insaine och vi åkte med vuxna så när vi hade kommit upp och åkta ner i den där första backen så snurrade vi. Alvarligt vi snurrade typ hela tiden!! Skit kul men skit läskigt.

NU ska jag sova men bjuder på detta härliga trailer till new moon! Längtar skit mycket till november och premiären!




PussoKram

Kommentarer
Postat av: Pennie

längtar till filmen!

2009-06-03 @ 19:10:29
URL: http://twopiece.blogg.se/
Postat av: Issa

Den verkar vara jättebra:)<3

2009-06-04 @ 18:27:53
URL: http://licorix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0