Sommarlov nu då

Hejsan alla! Vilma och Nora här.
Nu är vi uppe på vilmas land igen. Sitter och fixar med, pimp my godis låda. Vi har en låda som vi fixar till och så ska vi lägga godis i den sen. Bilder kommer.
Igår var det skolavslutning. Vi skulle gå på grönan men vi gick på bio i stället. Vi och freja såg Seventeen again. Innan det så klippte nora sig och hon blev skit snygg! Mathilda tyckte att hon liknade Jennifer Aniston.
Vi åkte tåg idag till landet och på tåget tog vi lite bilder på oss själva, bjuder på det


Vilma

Vilma igen

Nora

Nora igen

Nu så ska vi fortsätta att pyssla.
PussOKram

Kommentarer
Postat av: Enira

nähä , men jag gick direkt när vi kom ut för jag hade typ bromttom eller joanna hade allså jag följde med henne.

och jag såg inte dig bara nora, och du sa heller inte till mig ! varför sa inte du? <3

2009-06-13 @ 18:38:11
URL: http://efenidc.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad är det för tröjot ni har på er? :O

Svara i den här kommentaren..

2009-06-13 @ 19:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0