Midsommar, vad ska ni göra?

Hej alla, vilma här.
Nu är jag på landet eller rättare sagt hemma hos mormor och morfar.
I morgo så är det midsommar den ska jag fira med några kusiner. Eller rättare sagt en utav mina morbröder ska ha fest och jag ska dit och då så ska jag passa min akusiner lite. Det är två killar men de är ju fler barn på festen så jag passar ju alla men kanske mest mina kusiner då. De är 4 år och en fyllde precis ett idag så grattis världens bästa love! 1 år, gud vad du växer fort, det var ju typ igår som du var en lite bebis bara som inte kunde gå och nu så går du runt och försöker hänga med i allt som vi andra gör. haha och sen så har du ju sagt Vilma en gång!
Grattis i allafall.
Efter det så ska jag tillbaks till mormor och morfar och då ska vi inviga mormors nya inglasade verand. Grattis till den mormor, du har velat ha dne länge nu!
Men vad ska ni göra?
Glöm inte fråge stunden som avslutas i morgon kväll, LÄNK!

vet ni? jag har fått utslag i mitt ansikte! De syns inte så mycket men de kliar!! Undra vad det kan vara för helt plötsligt så var de bara där.

Nu så ska jag kolla på tv.

Puss O Kram

Kommentarer
Postat av: signe

Hej vilma! Håller med dig Love växer så snabbt! Jag kom till mor mor och morfar samma dag som glasrutorna plaserades upp! och jag var den förta som såg det för utom mormor o morfar! Jag o mormor var dom första som såg när glas väggarna var ren gorda kram S!

2009-06-19 @ 10:47:59
URL: http://pinknrone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0