Längtar till fredag!

Hej alla. Vilma här.

Har inte skrivit på länge, men har bara inte orkat. I skolan har det inte hänt något. Idag såg vi bara på film. Det var i taktlyser stjärnorna. En jätte bra film som alla måste se! Efter skolan drog jag och nora hem till mig. Sen mötte jag upp bonusmamman och åt lunch och såg på när hon klippte sig. Köpte även en hår inpakning (stavning?!). Den sa hon ska vara bra för mitt hår så vi får se. Fick även hem lite prover på en hårvårds serie som typligen inte ska ha några kemikalier alls i sig. Han som kom på det hade tydligen en vän som hade canser och då så ville han skapa en serie som inte hade några kemikalier i sig. Får se ur det blir på mitt hår ;)

På fredag är det skolavslutning. Längtar så men jag längtar ändå inte. Jag längra skit mycket till sommaren och så men inte till hösten då jag inte vet vad jag ska göra då. Vet inte vilken skola jag ska gå på och om jag går kvar på vittra vad ska jag göra då. Känner mig så jäkla utanför där ibland. Mne jag har ju gått på samma jäkla skola i 8 år så nu ska jag byta tycker jag! Vad tycker ni? Gå kvar och dö i höst eller byta till en helt ny skola där jag inte känner en enda jäkel?

Aja här är en bild på den inpackningen som jag fick idag:


Hört talas om den?

Puss Vilma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0