frågestund , svar:

hejhej! nora här. nu ska jag svara på dom frågorna som vi faktiskt fick.

först var det en anonym som skickade en fråga bara till mig.
han/hon undrade om jag hade fått ksss? :D

svar: det har jag väl på sätt och vis fått, jag rensade ut min garderob och då låg dom där längst inne, jag har faktiskt ingen blekaste aning om när jag har fått dom, men ja på sätt och vis.
sen fick vi båda en fråga av cecilia.
asså förrut skrev du typ att du kände dig utanför i skolan och blablabla, iaf har du provat att vara äkta ngn gång? för att jag vet att det handlar om mig och att du säger att jag har problem med dig. jo rätt, men säg det till mig istället för gå och prata om mig med mina kompisar. och seriöst sluta klänga på folk och skaffa en egen stil ngn gång. när du var med hanna hade du hennes stil och lyssnade på hennes sorts musik. detsamma med nora nu och alla andra du brukade umgås med. okej jag har ett problem med dig och kan lätt bli irriterad på dig. men det betyder inte att jag inte tycker om dig för det. för det gör jag och glöm inte det. love u och nora också.
men any way, ska ni byta skola?<3
svar: jag förstår vad du tycker om vilma och ibland kan jag erkänna att jag hart kännt samma sak, men det gör man med kompisar och så kommer det alltid att vara. vissa visar sina känslor mer än andra och andra visar dom inte alls.
men btw jag vet inte om vilma ska byta skola men jag kommer ialla fall att byta till en skola som heter myrsjöskolan och den ligger i orminge, men jag hoppas på att v kanske kan hålla kontakten iallafall.
sen fick vi en fråga från b.
vadå bea<3carro ?

svar: jo det var så att när jag sov över hos vilma så fick vi för oss att kalla varandra för andra namn. vi skrev upp säkert 30 namn på lappar och la i en burk, sen så skulle jag dra upp en lapp och det som stod där skulle jag kalla vilma för. det stod carro där och därför kallar jag henne för carro. lappen som vilma drog upp stod det bea på och därför fick hon kalla mig för det. så enkelt var det (=

HOPPAS ATT ALLA BLEV NÖJDA MED SVAREN FRÅN MIG OCH VI FÅR HOPPAS ATT VILMA SNART SVARAR PÅ FRÅGORNA OCKSÅ. NÄSTA GÅNG VI HAR FRÅGESTUND HOPPAS JAG ATT DET ÄR FLER SOM FRÅGAR. MEN TACK TILL ER SOM FAKTISKT FRÅGADE :)


bjuder på denna bild, från när jag var ungefär 3 månader och var i portugal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0