Ett tag sen

Hejsan, har inte bloggat på ett tag men det har inte funnits tid. Igår var det ett stort åskväder över byn (bergsjö som min mormor och morfar bor i) så då kunde jag inte sätta på datorn för mormor var rädd att den skulle gå sönder om åskan slog ner i huset! Och dagen innan det så var jag barnvakt och då blev det aldrig av att skirva. Men idag så ska jag till bergsjö parken på spelmanstämma (stavning?). Det ska bli kul tror ja det är väl som alla andra år. Ska nog leka lte med min kusin ochsen så ska jag hjälpa mormor i kassan.
ska ni göra idag? I morgon så ska jag fixa fram mina svar på frågorna.
Nu måste jag göra mig i ordning vi ska gå om några minuter och jag sitter som i pyamas.

Puss o Kram vilma

p.s kommer ni klara er nu när nora inte ska blogga på ett tag? NI får stå ut med mina inlägg xD d.s


 


Kommentarer
Postat av: Maja

Sv: Haha, tack Vilma!

Du är också duktig! :)

Kram Maja!

2009-06-21 @ 18:44:13
URL: http://eyedrugs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0