....................

Hej, vilma här.
Är hemma hos bella nu. Vi ska typ bara slappa lite och så. Sover även här i kväll. I morgon ska vi gå på gröna lund. Hehe lite mycket prat om gröna lund vet men ni får stå ut tills de stänger ;P
I morgon ska jag sova hos bästa nora. Vi ska har det kul  kvällen, sover även där på söndag. Min mamma och syrra behövde åka upp till mammas kille för hans pappa ligger på sjukhus och då ville mamma åka dit. Därför sover jag hos komnpisar så mycket i helgen.

Men nu så ska vi nog ta något att äta. enligt min läkare så ska jag äta något varana timme! Jag växer på längden men går inte upp i vikt! Så mitt BMI måste höjas gansla mycket! Så man kan typ säga att jag är undernärd!!

PussOKram


Kommentarer
Postat av: Enira

Haha. Vad kul att du sover hoss kompisar hela helgen..

Det är kul om gröna lund snack tycker jag, så jag kommer stå ut , haha <3(:

2009-06-06 @ 10:58:49
URL: http://efenidc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0