Dator kväll

Hej alla läsare, vilma här!
Nu sitter jag och Nora framför varsin dator och surfar och håller på med facebook.
Filmen (flickvänner från för) var väldigt bra. Bra gjord och så var den rolig. Den rekomenderar jag till alla er som vill de en underhållande film. Det var typ vi och 8 till som såg filmen så det var inte så många. Det gillar jag för då så kan man ju ha fötterna på sätet framför (aa). Gjorde ett video inlägg tidigare som ni får se. Kanske gör ett till, får se får se.
Vi har bestämt oss för att inte se någon film i kväll, för att nora inte ska somna som igår så det blev en datorkväll i stället.

Nu så ska jag kolla lite bloggar tror ja.
Puss0Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0