Besöksrekord!!

Hej alla söta, vilma här.
Kollade in statestiken och idag har vi fått besöks rekord!! Tack alla fina läsare men glöm inte att lämna en kommentar :) Och hej till er alla nya läsare, hoppas att ni ska gillar våran blogg.

Igår så åkte vi aldrig och fiskade. Åkes pappa blev jätte sjuk så de åkte till sjukhuset med honom men jag gick över till ida och var där. Är så trött på sjukhus sak ni veta. Nog med att jag går dit ofta för att jag har ont i magen men sen så bodde vi ju nästan där för två år sen med min lillasyrra och pappa. Men nog om det. Om ni har frågor så är det bara att ställa dem. Det blir som en mini frågestund XD
Nu sås ak jag gå och göra mig i ordning sen ska jag sätta mig i solen.
Puss O Kram, men glöm nu inte att kommentera för det är guld värt!!


Bild tagen av Mig

Kommentarer
Postat av: ida_belliN

hej vilma och nora



ida här!!



vad kul att ni har besök rekord jag är en av dom som har kollat mycket och läst på eran blogg den är jätte bra men hur många besökare har in haft på en da var det 21 eller jag älskar att komentera era ilägg så då har du en bra läsare men det finns andra gulliga läsare som oxox komenterar men från o med idag ska jag kolla på eran blogg varje dag om jag har en dator i närheten och men om det inte är det eller om jag inte kan så kommer jag att försöka att kolla på eran blogg varenda dag till ni slutar och bloggar era bloggare





hej då på er puss



P.S jag älskar eran blogg för det ska ni veta

2009-06-26 @ 12:07:45
Postat av: Commander Keen

hej. :) angående skorna i min blogg så är det nog en ganska normal 36a. varken liten eller stor i storleken liksom.

2009-06-26 @ 17:34:45
URL: http://commanderkeen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0