- Sports camp

nora här igen. ibland undrar jag vart vilma har tagit vägen. det är i alla fall så att jag inte tycker ni ska behöva undra vart jag är i morgon. jag åker nämligen på fotbollsläger i norrköping i en vecka. dom har datorer där och så , men ibland får man inte tillgång. när jag kommer hem från sports camp åker jag till min pappa, han flyttar nämligen så där kommer jag verkligen inte ha tillgång till någon dator. sen åker jag på fotbollscup i borlänge men jag kommer defenetivt hinna blogga och berätta mer. ni får hoppas på det bästa!
puss på er och ni vet att jag älskar er !
slängr in en bild på mig så ni har något fint att titta på! (skojjjjja)


en sommrig bild passar utmärkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0