maja is back!

tjenixen ! i know ...jag skrev inget igår men what ever ! nu är iallafall här , igår åkte jag till mikaela runt 4 och sov där vi gjorde massa saker men orkar itne skriva så mycket om igår det är ju en ny dag! så då är det roligare att skriva vad man har gjort idag eller hur ? :D jag åkte hem från miccan idag runt 12 när jag kom hem vämde jag mat och åt. Sen cyklade jag ner och badade med linn !på  en stor cykel.men sen när vi hade badat klart åkte vi ner till centrum och köööpte godis i den nya godis affären ! och har tagit många bilder... också som kommer nu.



jag vid lekplatsen.



jag , fett cool bild eller ?



ääää , en kontisg bild på mig ?

 moi.

 jag cyklar :)



jag och cykeln.


mitt godis jag köpte

det var alla bilder för idag nu ska jag gå och kolla på rosa :) hejdå

/maja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0