Tv tittnig me morfar!

Hej älskligar! Vilma här.
Måste bara säga att ni e de bästa bloggläsarna man kan få. Haha ville bara ge er lite beröm för att ni läser vårn blogg men ni är det för mig iallfall.
Nu ska jag snart kolla på cykling me moffan. Haha andra verkar tycka tt det är tråkigt och jag kan ju inte  säga att jag älskar det men morfar vill kolla så då får han väl det. Vi var faktiskt ute och cyklade en bit nu. Skulle lämna ett paket till en som fyller år. Eller han fyller i morgon men då är morfar barnvakt så då kunde han inte åka och hälsa på så det gjorde vi nu. Grattis i förskott Kjel 63 år (tror ja ;D).
Nää nu ska jag gå lite på datorn sen så blir det tv för hela slanten.

Puss o Kram // V<3


Kommentarer
Postat av: Liisa

SVAR: Hade jätte bra födelsedag faktiskt :)

Ja, det är riktigt fiffigt faktiskt :D <3

2009-07-22 @ 23:57:37
URL: http://theliisa.blogg.se/
Postat av: I S A B E L L A

Vilma nu ar det Abercrombie som galler ner jag kommer he till Stockholma:)

Puss<3333333

2009-07-24 @ 06:01:14
URL: http://licorix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0