Shopping igen!

Hej alla läsare! Vilma här. Ja nu ser ni ju att maja har hoppat in och börjat blogga här. Så vi ska snart fixa en ny header. Men det kommer nog snart.
Nu ska jag snart åka till birsta med min låtsassyrra och hennes mamma. Jag ska nog köpa en kjol som jag såg på H&M igår den är rosa och har små volanger på sig. Skit söt måste jag säga. Bilder på det som jag har shoppat kommer senare i kväll. Även bilder på det som jag köpte igår.
Har ju börjat läsa på twiligt första boken på engelska och hitils går det ganska bra. Fattar ju inte alla ord men jag kan i alla fall läsa mig frammat XD
Nu ska jag göra mig klar och sen så åker vi nog.
Puss O Kram V


En bild på mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0