regn, regn å regn!

Hej alla. Vilma här.
Nu är jag hemma hos min mormor och morfar. Mormor och jag skulle typ ut och cyckla men det regnar! Jäkla svenne sommar asså. Lyllost nora som är i skåne nu där det enligt henne är fint väder! Nu vill jag också vara där. Nora säger att jag kollar mycket på film men det e ju för att jag  inte har annat att gör. Hon säger att hon ska blogga i kväll så håll ut!
Igår såg jag en skit bra film. Walk the Line. Det är en sann historia och den var jätte bra! den gick på trean igår så ni kanske säg den men om ni inte har gjort det så gör det!
Jo idag så säger mormor att hennes kompis syster barmn går på min skola men hon mindes inte riktigt vad dom hette så nu väntar vi på att mormors kompis ska ringa så att jag kan få reda på det!
Nu ska jag göra mig i ordning och hitta på något.
Puss O Kram // Vilma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0