min onsdag

hej hej ! sitter hemma hos alice ! :D  & har kommit hem nyss eller nyss och nyss jaaaa vi har ju hunnit ätit också. Men iallafall jag julia emma och alice åkte till grönan runt 3 ? men när vi var där var det sjuuuukt låååånga kööööer ! och orka slösa sin tid på att stå i kö !? för ett åk som tar 2 min ... !"" såååå vi tog färjan tillbaka och gick runt i ålhens city senare gick vi till kungsträdgården och en kille kom fram till oss och gav oss en kondom .. aaa han var as läääskig :s orkar inte berätta !
 Och nu sitter jag här med kära alice och nördar oss framför datorerna ;)
 
bilder från idag :)


jag julia och emma inne i ett tält där man skulle rita ett kön och jag
valde att rita en snopp hehe och när man hade ritat klart könet så fick
 man godis och kondom... hehe



här är några snoppar som var upp hängde på en tavla.
 


alla våra guldkort :) hihi <3

/ <3 maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0