my day

shaa.
Han inte berätta vad jag skulle göra idag, så jag gör det nu faaaaktiskt!
miccan sov här hos mig för dagen innan hade vi sett på bio *the proposal ?* så hon sov här iallafall , sen åkte hon hem runt 11. Så då gick jag hem & bara chillade tills klockan blev två då tog jag bussen in mot stan & mötte cissi och emma , och sen doms kompis alexandra, och då åkte vi vidare till grönan.Där började vi med att åka popexpressen !:) sen åkte vi extreme insane gick i spök huset åkte insane typ tre ggr på rad! haha sen åt vi typ fish and chips fast vi tog ingen fisk utan vi skippade den! Ja jag hade iallafall jätte kul ,sen åkte jag färgan till slussen och mötte mamma där så åkte vi hem tillsammans och nu är jag hemma, och är as trött i bena eller ihuvudtaget ! nej nu tror jag att jag ska sova!
Har inga planer för i morgon men ska nog åka och handla saker ! (a) vi får se. Men nu ska jag sova

juste jag köpte det hära i förrigår när jag var påväg till ett hotell som jag var på.


en cool bok  & en platt plånbok köptes i förregår :)
/maja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0