miley och rosa

Nu försöker jag ladda ner photoshop ( gratis i några dagar ) det kostar ju rätt mycket egentligen minst 3000 och uppåt nått sånt..så jag tänkte iallafall ha det i någon dag eller så. Men iaf idag har jag spelat minigolf! med familjen, jag vann hahahaha , sen har jag också ätit på donken ;) och nu sitter jag här hemma och har ont i huvudet och ska nog gå och köpa en glass i Centrum och ska kolla lite på youtube avsnitt , på livet enlig rosa och hannah montana ny avsnitt ;) igår låg jag och kollade på livet enligt rosa till två med syrran hahahah x)  nej men helt ärligt så ääääälskar jag sånna pogram.

Ska fixa redigera lite bilder på photoshop om jag kan ? hahaha tycker photoshop är as svårt.. Får väll ge ett försök:)

                                                                               peace and love maja               


Kommentarer
Postat av: B

Annars kostar photoshop 20 000 om inte mer? :O

2009-07-27 @ 16:38:39
URL: http://bbaaabe.blogg.se/
Postat av: Liisa

SVAR: Okej :P

Japp, kolla in kategorin "Köp design" <3

2009-07-27 @ 22:08:47
URL: http://theliisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0