maja

jag orkade aldrig höra av mig ... idag! men jag kan säga att jag vakna halv 12 hos alice vi fixade oss plattade håret lite snabbt & satt på oss kläder osv... sen kollade jag runt på datan men hade verkligen ine lust att skriva här i bloggen...sen kom jossan och vi åt pankakor till lunch , sen åkte jag hemmåt och bytte om och åkte mot träningen!  nu är jag iallafall hemma eller det var längesen nej nu ska kolla på film och sova ! ha det gött! juste har inget planerat imorgon men måste verkligen hitta på nått DET ÄR ETT MÅSTE ! 

/<3Maja

Kommentarer
Postat av: B E C K A ♡

Ställ gärna några frågor i min frågestund, så skulle jag bli superglad :D

2009-07-31 @ 14:18:57
URL: http://beckaolund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0