lista , har tråkigt...

Namn: Maja
Alias: På msn " <3demfinaste" på pea "damn..."
Ålder: 13 år.
Bostad: värmdö
Avskyr: Allt som är negativt på jorden.
Tycker om: Allt posetivt som är på jorden.
Ditt sämsta minne: att jag har säämst minne just nu för att komma på ;) haha x)
Din bästa sida: Glad lycklig posetiv skrattig.
Din sämsta sida: om ingen svara på sms kan jag bli riktig sur arg och kan börja bråka med den för att den ska svara..
Beskrivning om dig själv: 13 årig tjej som spelar fotboll & är med vänner .
Kärlekslivet: suuuger.
Klädstil: sommakläder just nu ;)
Vad finns i fickorna: ingenting just nu...
Jacka: det är sommar hallo !:)
Bästa personen du vet: hela min familj & mina vänner. Oj det blev lite mer en bara en uuuups...
Drömyrke: inget speciellt som jag har :)
Det första du tittar hos killar: Utseendet!
Det roligaste du gjort: ojj det finns mycket
Piercingar: Öronen.
Tatueringar:ingen , men vill ha  längst ner på ryggen typ en fjäril eller nått ;)
Samlar på: eeehm samlade på sudd ludd ?
Intressen: ,  umgås med folk och blogga.
Humör just nu:  lite trött..
Favoritgodis: plock godis eller marabou
Är det nåt du absolut inte äter:  finns massor.
Kläder just nu: shorts , linne och en tunika.
Musik just nu: ....
Vad sa du senast: '' vad heter det här pogramet ? ( till alice)
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: hehhe ... ää vet inte direkt.
Sommarplaner: att åkta till småland bara bara kanske
Är du bra på matte: njaaaa inte dålig men inte snillet
Fisk eller badkruka:  hoppar i på direkten men blir lätt kall
Längd och vikt: har ingen anning
Hur många kuddar sover du med: två
Favoritväder: lite sol och varmt
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med dig?: 1. önska mig tusen mer önskningar 2. att komma hem 3. vara lycklig.
Spelar du nåt instrument: Nope.
Morgon- eller nattmänniska: Morgonmänniska.
Sparare eller slösare: Slösare/sparare, bror på vilka dagar likom ..
Vem är viktigast för dig: Min familj, släkt och vännerna.
Bästa film: finns massor.
Tror på liv på andra planeter: nja.
Kommer du ihåg din första kärlek: Hehe aa
Älskar du henne/honom fortfarande: Neeeeej ?
Har du några homosexuella vänner: nix sa pix
Tror du på mirakel: ja typ.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Hmm. vet inte
Ser du på kärleken som ett misstag: Misstag? nope
Hur många barn vill du ha när du blir stor: minst ett högst två
Bio eller promenad: Både.
Är du kittlig: Haha jag, kittlig? Jooooooo-då. speciellt i fötterna haha
Snarkar du?: nix !
Stjärntecken? tvilling.
Rädd för insekter? Ja, bläää
Äckligaste insekten: Alla insketer.. spindlar usch ..
Största svaghet: hm..
Det här är jag bra på: blyga för vissa männikor glaad ? .
Bästa bok? Hatar att läsa böcker...
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? typ knäppa på fingrarna så jag blir osynlig haha
Chips, morötter eller godis? Godis ?
Pizza eller hamburgare? Hamburgare.
Skriver du dagbok? har inga
Har du nån flickvän/pojkvän? Nepp.
Stökigt eller välstädat? Välstädat.
Gungar du på stolen? aaa haha
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? äää vad tror du !? ta livet av mig eller .
Vilken hand håller du gaffeln i? vänster
Hur är din drömtjej/kille? söt , snygg snäll allt :)
Hur många syskon har du? 3 lilla syrra tvilling och stora syrra.
Vad är du mest rädd för? Mycket.
Saltar du på maten? nej
Gillar du att sjunga? Ja varför itne ?
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? skolinriktning: ää jag är tretton borde man förstå det här då ? :$.
Anser du att du är stark?neeej svagast ever.
Brukar du sola? Jaaa.
Vad gör du om du får hicka? x) hickar ..
Snusar du? haha nej !
Använder du knark? jag är fortfarande 13 år
Kaffe, te eller inget? Te.
Har du en besatthet? vet inte.

/maja

Kommentarer
Postat av: vikkan

söt design !

2009-07-30 @ 11:34:47
URL: http://vikkanpikkans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0