Jag vill också vara i NY!

Hej alla! Vilma här.
Nu är det så att min kompis bella (isabella) är i NY nu. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jag vill också vara där nu. Men hon har lovat att köpa en abercrombi tröja till mig! GLÖM INTE DET BELLA FÖR DÅ DU DIN SKIT UNGE!! Men hon glömmer nog inte det, vi har typ pratat om att hon ska resa dit sen sprotlovet när hon fick reda på det ;) Ska träffa henne på måndag så då får jag nog min kofta samtidigt (a).

Just nu så håller jag på och väljer möbler till mitt fum. Ska få köpa lite nya saker dit (mitt rum här i sundsvall), och jag älskar att vara lite kreativ och välja möbler, kuddar och sånt. Ni kommer att få se resultatet sen...
Nu ska jag fortsätta att hitta snygga grejer :)
Puss O Kram // V <3

Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A

Jag kommer glomma hahaa!

Idag ar det som galler ska till butiken idag!

Saknar dig vi ses pa mandag<3

Puss love u too!

2009-07-24 @ 15:45:03
URL: http://licorix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0