har åkt ring idag en sån där bakom båten

heeeeey ! nu är jag hemma från varma dagen. Jo ska berätta lite om vad jag har gjort för skojj idag , nyfikna ? aaa tänkte väll det. Ja på morgonen var jag hos alice till 11 ungefär då åkte jag hem gick ut med lady åt och tänkte åka till grisslinge och bada. Men fick inte tag på mika som jag skulle bada med. Så då ringde miccan mig och fråga vill du åka ring med mig. En sån där badgrejj som man åker bakom båten! har ju åkte det flera gånger med miccan. Men så jag gick med på det och gick låååångt låååångt och sen hem till miccan. Vi spelade kort bytte om och kollade lite på datan. Sen gick vi ner till båten fixade och satte ihop rep knöt och rullade jaaa allt som behövdes för att komma från land! haha sen åkte vi till strömma för att tanka då fick vi även en glass! :) sen åkte vi vidare och då fick vi börja åka riiiing! guuud vad han gasade i botten guuud så kul det var! man flög skrek ramlade i , sjöööööng var rädd allt samtidigt !:D Sen efter några timmar när vi hade åkt runt med ringen såå gick vi tillbaka hem till henne. Och vet ni vadvi såg då en GRÄSSOPPA ! ihennes rum. Gud vad jag skrek var alldeles tårögd i ögona.

en bild på mig tagen för några minuter sen. onlyyy meee  !

/ maja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0