fredagsmys

shue allihopa , nu var det ett tags sen jag skrev faktiskt men jag är typ aldrig hemma på sommaren och inte den här sommaren heller så det är vilma som får uppdatera bloggen för det mesta nu på sommaren. men iallafall idag var jag med vilma och hennes familj på cosmonova och såg på en film där, jag tycker det är så häftigt varje gång man är där, och idag såg vi på en film om rymden och då kändes det verkligen som om man svävade där uppe bland stjärnorna. nog pratat om det , i morgon ska jag med vilma och maja på grönan och sen sover jag hos vilma. vi kommer ha det bäst i morgon och på kvällen lovar jag att det kommer komma bilder inforsade här på bloggen [a] eller hur vilma o maja ? hahaha , nu ska jag forstsätta titta runt på lite bloggar . ha det bäst alla bloggläsare , ni vet att jag älskar er.
Kram o Puss , Nora


någon konstig bild från idag , när jag tog en promenad med pappa för typ tre timmar sen :p

/ http://www.ccuurious.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0