***********

Hej alla, vilma här.
Har inte uppdaterat så mycket men har inte orkat bra. Finns inget att skriva om.
Men igår så gick jag på bio med mina syskon. Vi såg ice age 3. Den var jätte rolig. Och dagen innan det så var ja i forum med familjen. Fick ett par jeans från gina och så åt vi där. Min lillebror sopade upp golvet där kan man säga för han ville åla sig fram där på golvet, på gina.
Idag har jag inte gjort något. Fixar med musik till min ipod! Säg några bra låtar i en kommentar här nedanför!
Vi får höras senare.

Puss O Kram

Kommentarer
Postat av: nora

ladda ner bra låtar till mobilen också så kan du skicka dom till mig sen när vi ses . saknar dig babe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0