Cykel, bike, polkuyörä?

Okej lite konstig rubrik men det är cykel på olika språk (svenska engelska och finska).

Hej i allafall Vilma här nu. Idag så började jag och mormor med att  cykla iväg i en mil eller så. Det var jätte kul även om jag hade skit ont i händerna efteråt men det var ju skönt och röra på sig även om en bil höll på och köra in i mig!
Kom nyss hem från min morbror J och mina kusiner Liam och Love. Lekte lite me Liam (vi byggde en sandborg) och sen så busade jag lite me sötaste Love. Men när Liam och jag gungade så gick min gunga söder och så drog jag me handen längs repet så jag är svullen på ett finger nu ;) Det var inte sååå skönt. Det gör fortfarande lite ont...
Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig fin :)
Puss O Kram // V <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0