Cosmonova

Hej alla, Vilma här.
Idag har jag varit på natur historiska med familjen och Nora som är tillbaks nu :) Vi gick på cosmonova och säg filmen, Ensamma i rymden? Den var bra och det är alltid så kul att se en rymt film där. Den handlade om (som titteln säger) vi är ensamma i rymden och sånt. Jag älskar att se filmer där och pappa sa att det skulle man ju ha som hemmabio. Och nora sa att det skulle vara jätte kul att se andra filmer där. Nästa gång jag sak gå på bio ska jag gå dit och se någon utav deras filmen ;)
Annars så har det inte hänt så mycket. Skickar en hälsning till bella. Som jag vet kommer läsa det här. Hon är någon stans i sydamerika om jag har rätt nu. Hon kommer hem den 26 och så ska jag träffa dig! Haha. Men saknar dig bella och alla andra också som jag inte träffar just nu.

Nu ska jag försöka fixa mucik till mobilen o ipod.
Puss O Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0