Bio idag!

Hej alla, vilma här. Kul att det var några som ville vara med och bli veckans blogg. Ska snart sätta igång den tävlingen!
Nu undrar ni kanske vad jag har gjort nu de här dagarna när jag inta har bloggat? Jag har mest badat och varit me Nora och Enira typ. Jag ochNora gick på bio och såg, The Proposal. Det var en riktigt bra film måste jag säga. Om ni ska gå på bio så ska ni se den!
Men idag ska jag ¨gå på bio med enira. Vi ska gå i sickla så jag ska även kolla i lite butiker :)

Nu ska jag göra mig i ordning.
Puss O Kram V


Lägger in några bilder på när nora och jag gick från Gärdet till Medborgarplatsen :)

Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A

Hejhej Vilma har inte hort sa mycket fran dig:(

Har ni det bra?

Puss pa er<3

2009-07-12 @ 01:54:29
URL: http://licorix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0