Vilmas is back!

Hej svejs! Nu är jag äntligen hemma igen från göteborg och trosa! Eller jag är inte hemma. Jag är på landet. Yog världens tidigaste flyg igår. Och sen när vi landade så åkte jag mamma och syrran och shoppade presenter och byxor till mig :) Åt lunch och så där och sen så åkte vi söderut till mormor och morfar där morfar fyllde år. Vi firade även min kusin som fyller år idag! Grattis Olov 1 år!!! Aja det var kul där och god mat som alltid. Vi åkte hem sen på kvällen.....

   Göteborg var trevligt som alltid. Liseverg skit roligt. Och sen så åkte vi över med båt till danmark/skagen och det var också kul. Trosa var jätte kul med älskade Bella och alla andra.
 Ja nu ska jag göra mig i ordning men nu framöver så kan ni vänta er updateringar från mig :P

Love V




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0