var nyss med alice!

hahah idag när jag vaknade så åt jag frukost och så! Senare skulle jag fixa mig och borsta tänderna.. och sen skulle jag lägga tillbaka tandborsten aa då ställde jag mig på toaletten för att lägga upp tandborsten.. då typ gled själva sitsen av och jag ramlade i toan! hahahah x) blääääääk! och det värsta var att det var kiss i toan snuskigt va?  Men iaf sen åkte jag till alice vi gick till sandys och åt, sen åkte vi till ung08 typ var där i en halvtimma nått sånt men det ända vi gjorde var typ att skriva sms på en telefon och då fick man typ tuggumin , nyckelband , I love comviq väska och penna hehe sen åkte vi och köpte ben and jerry en ny smak och satt och åt det hos henne gotti gotti :-d <3  vi hörs sen !


tagen nyss. A så här ser jag ut då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0